پرواز موزیک

هر آنچه باید راجع به اپل ایدی بدانید | پرواز موزیک

همه چیر راجع به اپل ایدی

 

 

هنگام استفاده از دستگاه های Apple یا سرویس های Apple ، اپل برای ایجاد همه کارها به "Apple ID" نیاز دارد. Apple ID در اصل حساب Apple شما است که برای همه موارد از ورود به سیستم iCloud گرفته تا خرید خریداری می شود تا پشتیبانی را برای ردیابی دستگاه های از دست رفته خود با Find My استفاده کنید.

Apple ID هویت شما را تأیید می کند و هر زمان که وارد یک دستگاه اپل می شوید برای همگام سازی همه چیز لازم است. ساخت اپل آیدی کاملاً رایگان است و این راهنما شامل همه چیزهایی است که باید درباره ثبت نام و استفاده از Apple ID خود بدانید.

چگونه می توانم یک Apple ID ایجاد کنم؟
ایجاد اپل آیدی می تواند هنگام تنظیم دستگاه جدید با ضربه زدن روی "رمز فراموش شده" یا "اپل آیدی نداشته باشید" و سپس مراحل زیر را انجام دهید ، اما می توان آن را نیز در فروشگاه App انجام داد. دستگاه iOS یا Mac.

ایجاد Apple ID نیز بر روی رایانه شخصی ویندوز و در وب امکان پذیر است ، بنابراین اساساً می توانید Apple ID را در هر یک از دستگاه های خود تهیه کنید. ما آموزش های خاصی برای ایجاد اپل آیدی در هر دستگاه زیر داریم.

نحوه ایجاد اپل آیدی در iPhone یا iPad
نحوه ایجاد Apple ID در Mac
نحوه ایجاد یک Apple ID در وب
نحوه ایجاد یک Apple ID در رایانه شخصی ویندوز
آیا واقعاً به اپل آیدی احتیاج دارم؟
آره. اگر از یک دستگاه Apple استفاده می کنید یا از یک سرویس Apple مانند Apple TV + یا Apple Music استفاده می کنید ، نیاز به شناسه اپل است. در دستگاه Apple ، داشتن Apple ID به شما امکان می دهد دسترسی داشته باشید بهiCloud ، ردیابی و محافظت از آی فون خود با "یافتن My" ، تنظیمات همگام سازی اگر بیش از یک دستگاه اپل دارید ، خریدهای App Store را انجام دهید ، همگام سازی عکس ها با آن را انجام دهید و موارد دیگر.

اگر شناسه اپلیکیشن شما از بین رفته یا به سرقت رفته باشد ، یک Apple ID که به دستگاه Apple متصل است ، بسیار ارزشمند است ، زیرا می توان با برنامه «یافتن My» ردیابی کرد. یک ویژگی با نام فعال سازی قفل ، که به اپل آیدی مرتبط است ، مانع از آن می شود شخصی که شما را به سرقت برده است از استفاده از آن با یک حساب کاربری جدید ، جلوگیری کند و آن را بی فایده جلوه دهد.
اگر رمز عبور Apple ID خود را فراموش کنم ، چه کاری می توانم انجام دهم؟
اگر رمزعبور Apple ID خود را فراموش کرده اید ، می توانید از ویژگی رمزعبور فراموش شده در thei iPhone ، iPad ، Mac یا وب برای تنظیم مجدد رمز عبور استفاده کنید. همچنین احتمال اینکه اپل آیدی شما با تلاشهای زیادی برای ورود به سیستم قفل شود ، وجود دارد و اپل نیز فرآیند باز کردن قفل آن را دارد.

ما در مورد نحوه تنظیم مجدد رمز عبور و باز کردن قفل اپل ID قفل شده در زیر ، نحوه انجام این کار را آورده ایم.

نحوه تغییر یا تنظیم مجدد رمزعبور Apple ID شما
نحوه بازیابی مجدد دسترسی به قفل یا غیرفعال کردن Apple ID
آیا می توانم چندین شناسه اپل داشته باشم؟
می توانید چندین شناسه Apple ایجاد کنید ، اما بهتر است با یک حساب کاربری خود را بچسبانید. اگر می خواهید همه سرویس های Apple خود به درستی کار کنند و دستگاه های شما همگام شوند ، باید حتماً از همان Apple ID در هر کجا وارد شوید استفاده کنید.
Apple ID برای چه مواردی استفاده می شود؟
Apple ID شما دروازه شما به دستگاه Apple شما است و این حساب کاربری است که برای همه خدمات و دستگاه های Apple استفاده می شود. ما برخی از روش های استفاده از Apple ID را در زیر ذکر کرده ایم.

همگام سازی محتوا مانند مخاطبین ، عکس ها ، فایل ها ، پیام ها ، پشتیبان گیری و موارد دیگر هنگامی که سرویس های این برنامه فعال هستند.
یافتن یک دستگاه گمشده یا سرقت شده با "پیدا کردن My".
خرید فروشگاه Appp.
خرید اپل فروشگاه.
با استفاده از سرویس هایی مانند "Appple Music" ، "Apple Arcade" و "Apple TV" +.
فعال سازی را قفل کنید تا از دستگاه دزدیده شده استفاده نشود.

منابع :

خرید اپل ایدی

https://www.macrumors.com/guide/apple-id/

چقدر به این مطلب علاقه داشتید؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

0 نظر تا کنون ارسال شده است.


سایت شرط بندی بت اسپات