پرواز موزیک

نصب و اجرای پروژه های سپتیک تانک پلی اتیلن | پرواز موزیک

سپتیک تانک پلی اتیلن
سپتیک تانک ها از جنس های بتنی ، پلی اتیلنی ، فایبرگلاس می باشند کار سپتیک تانک پلی اتیلن تصفیه میکروبی فاضلاب به کمک فرایندهای ته نشینی T شناورسازی و بیولوژیکی روی آن می باشد و همچنین جلوگیری از کور شدن سوراخ های چاه های جذبی که پذیرنده فاضلاب هستند. سیستم های سپتیک تانک نوعی تاسیسات فاضلاب در محل ساده (OSSF) است. می توان از آنها در مناطقی که به سیستم فاضلاب متصل نیستند مانند مناطق روستایی استفاده کرد. پساب مایع تصفیه شده معمولاً در یک قسمت تخلیه می شود ، که این امر تصفیه بیشتری را فراهم می کند.

طراحی سپتیک تانک
امروزه ، در طراحی مخزن معمولاً از دو محفظه استفاده شده است که هر کدام مجهز به دهانه و پوشش دسترسی هستند و توسط یک دیوار تقسیم کننده با دهانه هایی از هم جدا شده اند که در میانه راه بین کف و سقف مخزن قرار دارد. فاضلاب وارد محفظه اول مخزن می شود و باعث می شود مواد جامد ته نشین شده و پساب ها شناور شوند.

مواد جامد ته نشین شده به صورت بی هوازی هضم می شوند و باعث کاهش حجم مواد جامد می شوند. جز  مایع از طریق دیواره تقسیم شده به اتاق دوم ، جایی که ته نشینی بیشتر صورت می گیرد ، جریان می یابد. مایع اضافی ، اکنون در یک وضعیت نسبتاً شفاف ، پس از آن از محل خروجی به سمت محل تخلیه سپتیک تخلیه می شود .

چرا سپتیک تانک پلی اتیلن؟
در این مخازن پلاستیکی ، از رزین های پلی اتیلن به عنوان یک جایگزین عالی بجای سیمان و بتن استفاده می شود، زیرا ماندگاری آنها به همان اندازه نوع بتنی است ، ولی در مقابل نصب آنها تقریبا نصف مدل بتنی زمان می برد و از نظر هزینه هم بسیار به صرفه تر هستند.

بهترین گزینه برای فرآیند تصفیه فاضلاب در مجتمع های مسکونی و تجاری ، هتل های و مجتمع های موقت و بین راهی ، خودروهای کمپ و ون های مسافری ، کلبه ها ، ساختمان و کانکس ها قابل حمل ، استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن است.

کاربرد سپتیک تانک
نصب سریع و آسان

با دوام در برابر رطویت

مقاوم در برابر تاثیر مواد شیمیایی

مقاوم در برابر تاثیر گازهای موجود در فاضلاب

مقاوم در برابر زنگ زدگی و اکسیداسیون

مقاوم در برابر زنگ خوردگی اسیدی و بازی

ساختار داخلی سپتیک پلی اتیلن
فلنچ ورودی
دیواره جدا کننده داخلی
مخزن اولیه
مخزن زلال ساز ( مخزن دوم)
لوله تهویه هوا
فلنج خروج فاضلاب
نصب سپتیک تانک پلی اتیلن
پس از خروج و فرایند جداسازی آب از فاضلاب ، در نهایت آبی که مواد آن ته نشین شده از سپتیک خارج میشود اگر زمین قابلیت نفوذ پذیری زیادی داشته باشد می توان کانالی به عمق ۴۵ سانت تا ۵۰ سانت حفر کرده و پس از آن در آن تخلیه می شود و به داخل زمین می رود . اگر قابلیت نفوذ کم‌باشد چاهی در کنار آن حفر کرده و پساب در آن تخلیه می شود و اگر قابلیت نفوذ خیلی کم باشد و یا درکنار رودخانه یا دریا قرار گرفته باشد می بایست از صافی شنی جهت تصفیه پساب بعد از خروجی استفاده گردد.

استفاده از پلی اتیلن در ساخت سپتیک تانک

پلی اتیلن سنتز شیمیایی اتیلن است که معمولا از ترکیب نفت خام و گازهای طبیعی به وجود می‌آید. برخی از نام های غیر رسمی آن polythene یا polyethylyne است، علاوه بر این به اختصار PE نیز نامیده می‌شود. پلی اتیلن بیشتر برای ساخت ترکیبات پلاستیکی استفاده می‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گیرد. این ماده با این که در طیف وسیعی از مصارف گوناگون استفاده شود.

برای اطلاع از قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن و مشاوره با کارشناسان زلال آب پارتاک  تماس بگیرید

تلفن ها  ۰۹۱۳۸۶۶۴۳۴۷  و  ۰۹۱۳۳۳۷۵۲۰۰

چقدر به این مطلب علاقه داشتید؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

0 نظر تا کنون ارسال شده است.


سایت شرط بندی بت اسپات