قبل از نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات ، خرده فروشان آنلاین باید صفحات محتوا ، دسته و محصول را بخوانند و طراوت بخشند تا با افزایش نرخ بهره ، میزان جستجو را به حداکثر برسانند و برای اطمینان از تجربه کاربری کاربر ، سایت های خود را کنترل کنند.
اگرچه ممکن است تنها چند هفته به جمعه سیاه باقی مانده باشد ، اما هنوز زمان زیادی برای اجرای نکات و تکنیک های زیر وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که از کار تیم های خود بیشتر استفاده می کنید و شما " مرتکب اشتباهاتی نشوید که به طور بالقوه ممکن است در این http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html حساس به کسب و کار شما آسیب برساند.
از لیست رایگان محصولات استفاده کنید
گوگل در ماه آوریل نتایج جستجوی خرید خود را برای لیست های غیرپرداختی و ارگانیک باز کرد و Bing نیز در ماه آگوست از آن پیروی کرد. ورود محصولات خود به این نتایج می تواند به معنای قرار گرفتن در معرض رایگان میلیون ها نفری باشد که از Google و Bing Shopping برای جستجوی هدایای تعطیلات استفاده می کنند.
لیست های خرید ارگانیک Google همانطور که در دسک تاپ ظاهر می شوند.
برای واجد شرایط بودن برای نمایش در نتایج خرید ، باید به ترتیب فیدهای محصولات را در Google و Microsoft Merchant Center بارگذاری کنید. اگر فروشگاه فیزیکی دارید ، یک برنامه جداگانه در Google Merchant Center (GMC) به نام "Local areas سراسر Google" وجود دارد که می تواند برای نشان دادن در دسترس بودن محصول در جستجوی Google ، Google Images ، Google Shopping ، Google Maps و Google Lens مورد استفاده قرار گیرد. .
مرتبط: س FAالات متداول: همه چیز درباره Google Shopping و Surfaces در سراسر Google
عملکرد مبارزات را پیگیری کنید. پیگیری کمپین های شما می تواند شما را قادر به تصمیم گیری استراتژیک تری در آینده کند. متأسفانه ، گزارش دهی برای این لیست های ارگانیک به اندازه مبارزات تبلیغاتی پیچیده نیست.
هنگام راه اندازی لیست رایگان محصولات بینگ ، گزارش دهی در دسترس نبود ، اما این شرکت انتظار دارد در پاییز امسال معیارهای اساسی (کلیک ها و نمایش ها) را ارائه دهد.
در GMC ، گزارش عملکرد کلیک های Surfaces در سراسر Google را نشان می دهد. در Google Analytics ، کلیک های موجود در لیست های خرید رایگان به عنوان ترافیک "google / organical" دسته بندی می شوند ، به این معنی که نمی توان نحوه عملکرد لیست های خرید ارگانیک شما را در مقایسه با لیست جستجوی ارگانیک سنتی خود ارزیابی کرد. به عنوان یک راه حل ، کرک ویلیامز از بازاریابی ZATO یک فرایند برچسب گذاری برای پیگیری رفتار کاربر پس از کلیک ارائه می دهد.
داده های ساخت یافته را برای ارتباط سیگنال و اطلاع رسانی به خریداران اضافه کنید
طرح کالا کارن بون ، مدیر سئو در آژانس بازاریابی دیجیتال و سئو SEO Ayima ، با اشاره به ویژگیهای ساختاری مجهز به داده مانند پانلهای دانش محصول و چرخ و فلک محصولات محبوب و برجسته بودن آنها در جستجو ، گفت: "Google ویژگی های جدید بی شماری را مستقیماً در نتایج جستجو معرفی کرده است." صفحات نتایج. وی گفت: "بدون استفاده از محصولات شما برای نمایش ، موقعیت رتبه بندی کلاسیک شما برای هدایت ترافیک کافی نیست."
یک لیست استاندارد نتایج جستجو (در بالا) برای یک بازی ویدیویی ، در مقایسه با لیست همان بازی که از داده های ساخت یافته (زیر) برای در دسترس قرار دادن رتبه بندی ستاره ، بررسی و قیمت اطلاعات در نتایج جستجو استفاده می کند. منبع: دیو دیویس.
دیو دیویس ، مدیر عامل شرکت در بازاریابی اینترنتی Beanstalk ، گفت: "[طرحواره محصول] ساده ترین راه برای روشن کردن به گوگل است که شما باید برای عباراتی مانند" خرید X "رتبه بندی کنید. به آنها اطلاعات مفیدی را ارائه دهید تا تصمیمات خود را در مورد آنها خنثی کنند و همچنین بالقوه نرخ کلیک شما را بهبود ببخشند.
تحریریه ی ما در تهیه این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
- موضوع : رپورتاژ آگهی
- بازدید :
- تاریخ : چهارشنبه 23 سپتامبر 2020
0 نظر تا کنون ارسال شده است.