پرواز موزیک

محبوب ترین آهنگ های جنوبی | پرواز موزیک

محبوب ترین آهنگ های جنوبی

موسیقی تنها چیزی است که حتی اگر مفهوم آن را نفهمیم و به زبان دیگری باشد، کاملا درک خواهد شد، یعنی همه افراد می توانند یک موسیقی را درک کنند و از آن لذت ببرند، چه بسا مثلا یک موسیقی به زبان اسپانیایی باشد و ما هیچ چیز از آن نفهمیم ولی می توانیم با آن شاد یا غمگین شویم و این موضوع به زبان آن ارتباطی ندارد، به همین دلیل اکثر افراد همه جور موسیقی را گوش می دهند.

در مناطق مختلف کشور ما موسیقی های متنوعی وجود دارد و تقریبا همه مناطق موسیقی مخصوص خود را دارند. موسیی لری، کردی، آذری، عربی و… از جمله موسیقی های موجود در ایران است.

https://uupload.ir/files/4j7i_download.jpg

در میان موسیقی های مختلف کشورمان آهنگ های جنوبی نیز از طرفداران ویژه ای برخور دارند و می توان گفت که آهنگ های خواننده هایی مانند محسن شریفیان، محمود جهان و… در ذهن بسیاری از مردم ایران جای دارند.

اگر شما هم در حال قدم زدن در جزیره قشم باشید و یا بخواهید شب در آنجا کمپ بزنید می توانید به عنوان مهمان سری به مردم جزیره نیز بزنید و اگر شانس بیاورید و رفتن شما همزمان با جشن های خاص محلی مردم این منطقه باشد، می توانید به صورت زنده از موسیقی های این منطقه لذت ببرید.

شاید هنگام مسافرت به آنجا این فکر به نظرتان برسد که مگر مساحت قشم چقدر است که این حجم از خونگرمی و مهربانی در آن جای شده است، اما باید اشاره کنیم که مهربانی و مهمان نوازی ارتباطی با مقدار مساحت یک منطقه ندارد و این دل های افراد است که این حس را به شما تلقین می کند.

 

 

چقدر به این مطلب علاقه داشتید؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

0 نظر تا کنون ارسال شده است.


سایت شرط بندی بت اسپات