پرواز موزیک

بوتاکس در کرج | پرواز موزیک

بوتاکس در کرج

در این مقاله از کلینیک آلا ، علاوه بر صحبت کردن در رابطه با “بوتاکس در کرج، خواهیم گفت در ابتدا عوامل اصلی پیری و چروک چیست.
بوتاکس چیست و چه کاربرد هایی دارد.
کاربردهای درمانی و زیبایی بوتاکس را بررسی کرده و به تمامی سوالات پیرامون بوتاکس و تزریق آن پاسخ خواهیم داد.با ما همراه شوید.

عوامل رایج پیری

در اینجا بر ۵ عامل کلیدی پیری زودرس، مناطق تحت تاثیر این عوامل و سن هایی که بیشترین احتمال بروز این علائم در آن ها وجود دارد مروری سریع انجام شده است.

عامل ناحیه تحت تاثیر سنی که این عامل بیشترین تاثیر را دارد
استرس پیشانی ۳۵ تا ۴۴ سال
سیگار کشیدن زیر چشم ها و لب ها ۲۵ تا ۳۴ سال
آفتاب سوختگی تمامی صورت بیش از ۵۰ سال
مصرف الکل  تمامی صورت ۴۵ تا ۵۴ سال
کمبود خواب چشم ها تمامی سن ها

کلینیک پوست، مو و لیزر آلا با دارا بودن بهترین متخصص ها شما را در مراقبت از سلامت و زیبایی با روزترین و باکیفیت ترین تجهیزات و  قیمت مناسب همراهی میکند.
جهت انجام مشاوره با شماره 09352500847 تماس حاصل فرمایید.

بوتاکس در کرج

تاریخچه استفاده از بوتاکس

بوتولونیوم نوع A اولین بار توسط یک چشم پزشک به نام آلن اسکات برای درمان بلفارواسپاسم (اختلال انقباضی پلک) و سایر اختلالات عضلانی چشم مورد استفاده قرار گرفت. این کاربرد بوتاکس در سال ۱۹۸۹ توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) تایید شد.

آلن اسکات متوجه شد که در زمان درمان اختلال انقباضی پلک، شیارهای عمیقی که بین دو ابرو (خط اخم) قرار دارند به طور کامل ناپدید می‌شوند. در نهایت در سال ۲۰۰۲ سازمان FDA استفاده از  بوتولونیوم نوع A برای از بین بردن خطوط بین ابروها را تایید کرد. در سال ۲۰۱۳، استفاده از بوتاکس برای درمان چین و چروک‌های طرفین چشم‌ها (خطوط پنجه کلاغی) هم مورد تایید FDA قرار گرفت.

در سال ۲۰۱۶ بیش از ۴.۵ میلیون نفر از بوتاکس برای از بین چین و چروک‌های صورت استفاده کرده بودند. در سال‌های اخیر هم تزریق بوتاکس در صدر جدول روش‌های جوانسازی پوست جا خوش کرده است.

بوتاکس در کرج

بوتاکس چیست؟

بوتاکس چگونه ساخته می شود؟

همان طور که گفته شد، این ماده نوعی سم است و تعجبی ندارد که بدانید بوتاکس را یک نوع باکتری به نام کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می کند. در اوایل قرن ۱۹، یک بیماری کشنده کشف شد که از خوردن سوسیس به وجود می آمد. بعد ها معلوم شد که این بیماری به دلیل باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم است. بعد از این واقعه، این باکتری کشف شد و سم آن با نام بوتولوس که معادل کلمه سوسیس است نام گذاری شد.

 بوتاکس کاربرد درمانی دارد؟

جواب بله است.در ادامه در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کمک به درمان میگرن

بوتاکس در درمان سردرد ها و میگرن های مزمن موثر می باشد.با تزریق این سم در ۳۱ نقطه از عضلات سر و گردن سبب فلج شدن عضلات آن منطقه می شود که بدین وسیله انقباضات در این نواحی دیگر به وجود نمی آید و کاهش سر درد ها را به همراه خواهد داشت.علاوه بر این ، این سم با از بین بردن سیگنال های درد در نواحی سر و گردن که به نخاع ارسال می شود مانع انتقال پیام های درد شده که این امر سبب بهبود سردرد های مزمن می شود.

کمک به درمان پروستات

بوتاکس همچنین می‌تواند برای کمک به درمان پروستات مورد استفاده قرار گیرد. در هنگام استفاده از بوتاکس برای درمان پروستات عوارضی مشاهده نشده است.

جلوگیری از عرق کردن در زیر بغل و کف دست یا پا

یکی از خواص درمانی بوتاکس از بین بردن تعریق بیش از حد در قسمت هایی از بدن همچون کف دست و پا و یا زیر بغل می باشد.در این روش با تزریق بوتاکس در نقاط مختلف منطقه ای که تعریق زیاد می باشد اعصاب سمپاتیک به حال طبیعی خود باز می گردد و با کاهش تحریک پذیری ، تعریق از بین خواهد رفت.تزریق بوتاکس برای از بین رفتن تعریق نیاز به بازه ی زمانی ۶ تا ۹ ماهه دارد تا به صورت کامل بهبودی صورت گیرد.

بوتاکس در کرج

بهبود و درمان پلک زدن های مکرر و خارج از کنترل

به وسیله تزریق بوتاکس در نواحی اطراف پلک می توان انقباضات عضلانی این قسمت از بدن را کاهش داد تا از پرش و پلک زدن ناخواسته چشم جلوگیری به عمل آید.

درمان کمر درد با بوتاکس

این نوع درمان به ۱۰ تا ۱۴ روز زمان پس از تزریق بوتاکس نیاز دارد و می بایست روند آن بین ۳ تا ۴ ماه ادامه پیدا کند.تزریق بوتاکس برای از بین بردن درد های کمر این گونه است که می تواند اسپاسم های عضلات کمر و یا التهابات این قسمت از بدن را کاهش و یا از بین برد.

کاربردهای درمانی بوتاکس در کرج

درمان بی اختیاری ادرار

با تزریق بوتاکس در دیواره ی مثانه می توان بیش فعالی مثانه را از بین برد.بیش فعال بودن مثانه با عضلات دیواره مثانه ارتباط مستقیم دارد.با انقباض یافتن عضلات این قسمت از بدن به وسیله بوتاکس می توان این مشکل را برطرف ساخت.

 از بین بردن مشکلات پوستی مانند گوشت اضافه و یا اسکار های برجسته

علت به وجود آمدن گوشت اضافه بر روی سطح پوست رشد بیش از اندازه سلول ها در آن قسمت از بدن می باشد.با تزریق بوتاکس در این نواحی از بدن می توان جلوی رشد بیش از حد سلول ها را گرفت و مانع مشکلات پوستی شد.

لاغر کردن و کوچک کردن عضلات ساق پا

چنانچه افرادی دچار بزرگی ساق پا هستند و از نظر زیبایی خود آن را یک مشکل بزرگ می دانند ، می توانند به وسیله تزریق بوتاکس در این ناحیه از بدن اقدام به غیر فعال نمودن ماهیچه های مهاجم کرده و این مشکل را برطرف نمایند.

بوتاکس در کرج

 از بین بردن دندان قروچه

دندان قروچه یکی از مشکلاتی است که چنانچه درمان نشود می تواند مشکلات بسیار زیادی برای دهان و دندان ایجاد نماید.با تزریق بوتاکس در عضلات فک می توان عضلات این نواحی را آرام کرد و فشار را از روی این نواحی برداشت.

آیا تزریق بوتاکس در درمان بیماری ها موثر است؟

 از بین بردن سستی و یا اسپاسم عضلات در بیمارانی که دچار سکته شده اند

اندام هایی که به علت سکته مغزی فلج شده اند و یا نا توانایی و اختلال در راه رفتن و تکلم به دلیل مشکلات عضلانی به وجود آمده است می تواند به وسیله تزریق بوتاکس درمان شوند.

 درمان شقاق با تزریق بوتاکس

این بیماری که به علت زخم یا ترک پوست در نواحی مقعد به وجود می آید و علت آن فشار بیش از حد وارد شده به این ناحیه از بدن به دلیل اسپاسم می باشد با تزریق بوتاکس و فلج نمودن عضله اسفنکتر برای مدت ۳ تا ۶ ماه سبب از بین رفتن اسپاسم در این ناحیه می شود.

درمان کجی گردن یا دیستونی

یکی دیگر از کاربرد های درمانی تزریق بوتاکس برای رفع و از بین بردن کجی سر و گردن می باشد.علت این مشکل اختلالات عصبی و حرکتی در اثر حادثه و یا ژنتیکی می باشد.انقباضات شدید در این ناحیه سبب بروز این اتفاق می شود.با تزریق بوتاکس در این نواحی می توان پیش روی ایم مشکل را از بین برد و یا آن را به طور کامل متوقف ساخت.

بوتاکس در کرج

مهم ترین مزایای این تزریق بوتاکی در کرج چیست؟

غیرتهاجمی و غیرجراحی
ایمن و موثر
ارائه نتایجی ظریف و طبیعی
عدم نیاز به استراحت پس از درمان
آیا این روش خطرها و عوارض جانبی دارد؟
اکثر عوارض پس از تزریق بوتاکس موقتی است و اگر تزریق توسط پزشکی مجرب و به روش صحیح انجام شود، احتمال بروز عوارض به حداقل می‌رسد.

بوتاکس در کرج چگونه انجام می‌شود؟

این روش معمولا در مطب پزشک انجام می شود. به هیچ نوع بیهوشی نیازی ندارد، گرچه بعضی از پزشکان بیهوشی موضعی یا موضعی را بر حسب درخواست بیمار انجام می‌دهند. بعد از پاک کردن پوست، پزشک به هر کدام از عضلات مورد نظر ماده‌ی بوتاکس را تزریق می‌کند. جلسه بوتاکس درمانی کمتر از یک ساعت طول می کشد.
پس از تزریق، توکسین موجود در محلول، سیگنال‌هایی را که از عصب به عضله فرستاده می شود، مسدود می‌کند . در نتیجه، عضلات دیگر نمی‌تواننند منقبض شوند. همین انقباض عضلات است که روی پوست روی عضله چروک ایجاد می‌کند. با شل شدن عضلات، چروک‌ها صاف می‌شوند.

بوتاکس در کرج

خطرات احتمالی تزریق بوتاکس

این روش نسبتا بی‌خطر است، البته اگر توسط یک پزشک با تجربه انجام شود. با این حال، مثل تمامی روش‌های درمانی عوارض احتمالی برای بوتاکس هم وجود دارد. با اینکه این عوارض بسیار نادر هستند باز هم باید نسبت به آن آگاهی داشته باشد. اگر این موارد برای شما پیش آمد، باید با پزشک خود تماس بگیرید:

  • ضعف عضلات در نقاط دیگر پوست که تزریق روی آن انجام نشده
  • اختلال در بینایی
  • اختلال در بلعیدن، صحبت کردن یا تنفس
  • واکنش آلرژیک (خارش، تنگی قفسه سینه، تورم شدید)

اگر مایع تزریق شده‌ی بوتاکس حرکت کند و به به سایر نقاط بدن برسد، می‌تواند موجب بی‌حسی خفیف در نقاطی از بدن و یا به ندرت علائم و نشانه‌های بوتولیسم شود. یکی دیگر از خطرات بوتاکس ظاهر غیر طبیعی یا همان “یخ زده” به علت فلج عضلاتی است که در حالات چهره تاثیر می‌گذارند.

انواع بوتاکس زیبایی در کرج

بوتاکس بین ابروها و خطوط پیشانی در کرج

این تزریق بوتاکس به طور مستقیم بین عضلات ابرو و خطوط پیشانی بر روی عصب های موجود در این نواحی انجام می شود و هدف از این کار کاهش خطوط اخم در این نقاط است. استفاده از این نوع تزریق می تواند خطوط ما بین ابرو ها ـ که آنها را با عنوان «خطوط ۱۱» می شناسیم ـ را رفع نماید. باید یادآوری نمود که برای خطوط عمیق پیشانی، تزریق بوتاکس به تنهایی کارآمد نیست و نیاز به تزریق ژل و یا فیلر نیز می باشد.(برای خواندن مقاله بوتاکس پیشانی کرج کلیک کنید)

بوتاکس اطراف چشم ها

استفاده از این تزریق بوتاکس برای کاهش خطوط اطراف چشم می باشد که آنها را با عنوان خطوط «پنجه کلاغی» می شناسیم. این خطوط، در زمان خندیدن، کاملا مشخص می شوند.از این تزریق بوتاکس برای اصلاح پلک های نامتقارن یا ابروهای نامتقارن نیز استفاده می شود.

تزریق بوتاکس در زیر چشم ها

ممکن است بعضی مراکز درمانی، برای از بین بردن چین و چروک های زیر چشم به صورت موقت، و یا جوانسازی پوست، و کاهش تیرگی ها، یا حتی گودی زیر چشم، تزریق بوتاکس را پیشنهاد بدهند. بوتاکس در این قسمت، نمی تواند برای از بین بردن تیرگی استفاده می شود، همین طور، بوتاکس، برای پر کردن گودی زیر چشم نیز استفاده نمی گردد (یادآوری می شود که بوتاکس، فیلر و پرکننده نیست). تزریق بوتاکس در این نواحی غیر قانونی است و در کلینیک جلوه ماندگار، در چنین محل هایی تزریق بوتاکس انجام نمی گیرد. در این منطقه‌ی صورت، از تزریق ژل مخصوص زیر چشم استفاده می شود.

بوتاکس در کرج

تزریق بوتاکس چقدر طول میکشد؟

تزریق بوتاکس معمولاً ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد، البته مدت زمان درمان به تعداد ناحیه‌های در نظر گرفته شده بستگی دارد. مقادیر بسیار اندکی بوتاکس با سوزن بسیار ظریفی داخل عضله‌های صورت در امتداد ناحیه‌های در نظر گرفته شده برای جوانسازی تزریق می‌شود. اگر بی‌حسی اعمال نشده باشد، بیمار سوزش ملایمی را هنگام تزریق حس خواهد کرد.

بوتاکس در کرج

مقدار تزریق بوتاکس چقدر است

نقاط متداول جهت تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک و واحدهای بوتاکس مورد نیاز شامل موارد زیر می‌باشند:

  • چین و چروک پیشانی (10 تا ۳۰ واحد بوتاکس)
  • ناحیه بین ابروها یا خط اخم (10 تا ۲۵ واحد بوتاکس)
  • چروک‌های ناحیه بالای ابروها یا لیفت ابرو (۲ تا ۵ واحد بوتاکس در هر طرف)
  • چروک دور چشم (5 تا ۱۵ واحد بوتاکس در هر طرف)
  • چین و چروک روی بینی (۵ تا ۱۰ واحد بوتاکس در هر طرف)
  • چروک دور دهان (3 تا ۶ واحد بوتاکس در هر طرف)
  • چین و چروک چانه (۲ تا ۶ واحد بوتاکس)

مقدار واحد بوتاکس مورد نیاز در هر فرد متفاوت می‌باشد. این مقدار به منظور دستیابی به نتیجه رضایت‌بخش توسط پزشک ماهر و با تجربه تعیین می‌شود.

داروهایی که قبل از بوتاکس نباید مصرف کنید

  • مصرف داروهایی که می تواند خون را رقیق می کند ، یک هفته قبل از تزریق بوتاکس، متوقف کنید:
    • آسپیرین
    • ایبوپرفن، عمومی یا ادویل، آلیو، یا موترین
    • اکسیدیرین
    • سنت جان وارت
    • ویتامین E
    • روغن ماهی یا امگا ۳
    • گینگو بلیبا
    • زنجبیل

    این کار باعث به حداقل رساندن هر نوع اقدام پس از تزریق بوتاکس می شود. اگر شما باید داروی مسکن بخورید، تیلنول خوب است.

 

در مجله آلا کلینیک بیشتر بخوانید

  • تزریق ژل گونه در کرج
  • بوتاکس مو در کرج
  • الکترولیز موهای زائد در کرج
  • بوتاکس پیشانی کرج

عوارض جانبی بوتاکس چیست؟

یکی از شایع ترین عوارض جانبی تزریق بوتاکس تورم ، کبودی و ورم در ناحیه تزریق می باشد.این اتفاق حالت و ری اکشن طبیعی بدن نسبت به ورود یک ماده خارجی به بدن می باشد که با گذشت چند روز از بین خواهد رفت.از دیگر عوارضی که در روزهای اولیه پس از تزریق شایع می باشد می توان به افتادگی پلک ، حالت تهوع و یا سر درد اشاره کرد.خارش و یا سوزش در ساعت های اولیه پس از تزریق یکی دیگر از شایع ترین عوارض تزریق بوتاکس می باشد.

در معدود افرادی که تزریق بوتاکس انجام داده اند ورم چشم دیده شده است که این مقدار چیزی در حدود ۱٫۴ درصد بیماران می باشد.این اتفاق ممکن است در زیبایی فرد تاثیر گذار باشد اما باید بدانید که این عارضه جدی نمی باشد و طی مدت دو تا چهار هفته به طور کامل از بین خواهد رفت.

راه هایی مقابله با عوارض بوتاکس

برای مقابله با عوارض جانبی بوتاکس که بعد از تزریق بوتاکس بوجود می آیند بهتر است نکاتی را رعایت کنید که در ذیل آمده است.
استفاده از کمپرس یخ برای کاهش و از بین رفتن کبودی و درد پس از تزریق بوتاکس یکی از راه های مقابله با عوارض جانبی بوتاکس است. فقط دقت کنید که بخ را داخل حوله یا نایلون بگذارید تا مستقیم با پوست تماس نداشته باشد و اینکار را بمدت ۱۵ دقیقه ادامه دهید.
گاهی تزریق بوتاکس باعث ورم و التهاب و سردرد می شود که می توانید برای این کار از داروهای ضد درد غیر استروییدی استفاده نمایید. داروهایی مانند استامینوفن یا ایبوپروفن برای این کار بسیار مناسب هستند.
یکی دیگر از راه های مقابله با عوارض جانبی بوتاکس، اجتناب از ورزش کردن بمدت ۲۴ ساعت پس از تزریق است که باعث پخش شدن سم بوتاکس در کل بدن می شود.

عوارض جدی

عواملی مانند تورم، درد، التهاب، کبودی و خونریزی پس از بوتاکس طبیعی است اما اگر عواملی مانند ورم و درد در چشم ها، درد قفسه سینه، تغییر صدا، مشکل تنفسی و ضعف عضلانی را مشاهده نمودید، سریعاً به پزشک مراجعه نمایید.

بهترین مرکز بوتاکس در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر بوتاکس در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

بوتاکس در کرج

مراقبت پس از تزریق بوتاکس

به طور کلی :

تا ۵ ساعت کارهای زیر انجام نشود :

– آب زدن

– آرایش کردن

– سر خم کردن

– دراز کشیدن و خوابیدن

– خارش – ماساژ پیشانی دور چشم

– عینک آفتابی زدن

– الکل ، کافیین و سیگار مصرف نشود

– تا سه روز از کارهای سنگین و فعالیت های ورزشی جلوگیری کنید

– درصورت التهاب و کبودی یخ گذاشته شود.

– درصورت سردرد استامینوفن ساده استفاده شود

– به مدت سه شب بالشت بلند زیر سر قرار گیرد

– ۴۸ ساعت پس از تزریق ، اثر بوتاکس شروع شده و تا دو هفته به اوج می رسد.

چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

طبق واقعایت علمی و پزشکی برخی از افراد مجاز به مصرف بوتاکس نیستند ، افرادی که شامل:

  • مبتلایان به اختلالات سیستم عضلانی یا سیستم عصبی
  • افرادی که که عفونت فعال در ناحیه تزریق دارند یا دچار تبخال در ناحیه هستند
  • خانم های باردار و شیرده همچنین کسانی که سیستم دفاعی بدن شان ضعیف است.
  • افرادی که به دلایلی از دوزهای بالای داروی ضدانعقاد استفاده می کنند ؛اما آنهایی که از دوز کمتری استفاده می کنند، مشکلی برای تزریق بوتاکس ندارند.

قیمت بوتاکس در کرج

هزینه بوتاکس این روش بسته به ناحیه‌ی تحت درمان متفاوت است. قیمت تزریق بوتاکس زیبایی از یک محل نسبت به محل دیگر و از یک پزشک نسبت به پزشک دیگر متفاوت است.

در واقع همان‌طور که در تمام روش‌های زیبایی صادق است، قیمت تزریق بوتاکس بسته به عوامل متعددی متفاوت است.

این عوامل عبارتند از سطح تجربه و مهارت متخصص، ناحیه ای که تزریق در آن انجام می‌شود، و نواحی صورت که قرار است درمان روی آن انجام شود.

اکثر بیماران قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه می‌کنند، اما یادآوری این نکته ضروری است که تزریق بوتاکس یک روش پزشکی است و باید توسط یک متخصص با تجربه و آموزش دیده انجام شود که درکی از آناتومی صورت دارد.

بوتاکس در کرج

هزینه بوتاکس در کرج

جهت مشاوره در رابطه با هزینه بوتاکس در کرج  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

بوتاکس در کرج

چقدر به این مطلب علاقه داشتید؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

0 نظر تا کنون ارسال شده است.


سایت شرط بندی بت اسپات