پرواز موزیک

استفاده از ماساژ ورزشی برای ورزشکاران چه مزایایی دارد؟ | پرواز موزیک

تابستان در افق است. برای بسیاری از افراد ، روزهای تابستان در ورزش با ورزش ، ورزش یا صرفاً استراحت در آب سپری می شود. شنا معمولاً نوعی تمرین نرم محسوب می شود و اغلب به عنوان درمانی برای افرادی که از انواع شرایط اسکلتی عضلانی بهبود می یابند یا با درد مزمن زندگی می کنند ، استفاده می شود.آموزش ماساژ.
از طرف دیگر ، بیایید شناگرانی را که ورزشکاران آبزی هستند ، در نظر بگیریم. شناگران با گذراندن ساعات سخت و طاقت فرسا هر روز با انجام دورهای شنا در استخر ، برای مسابقات شدید آماده می شوند. درست مانند هر ورزش دیگری ، شناگران مستعد آسیب دیدگی هستند. شناگران از تمام عضلات بدن خود برای اعمال نیروی فوق العاده ای بر روی آب استفاده می کنند و خود را به حرکت در می آورند تا با سرعت زیاد به جلو حرکت کنند. در پایان روز شناگر ، به مراقبت کامل بدن نیاز است.
ماساژ ورزشی در طول فصل شنا و پس از آن به شناگران کمک می کند که از نظر روحی و جسمی سالم و قوی باشند.
۴
صدمات مشترک شنا
۱٫ شانه شناگر شایعترین آسیب شنا است. استفاده مکرر از شانه ها برای انجام سکته های مختلف می تواند منجر به استفاده بیش از حد شود که می تواند برای بدن شناگر مضر باشد. به طور معمول ، شناگران رقابتی دارای سکته های خاص شنا هستند که بیشتر از سایرین انجام می دهند ، به این معنی که آنها از گروه های خاص عضلانی بطور قابل توجهی بیشتر از دیگران استفاده می کنند. هیچ راه حلی در این مورد نیست. این تکرار حرکت بیش از حد و به مرور می تواند عضلات را به مرور زمان کاهش دهد.آموزش طب سنتی.
همچنین شنای معمول است که برای جبران درد و اختلال در ماهیچه ها ، الگوی سکته مغزی خود را سازگار و تغییر دهد. ورزشکارانی که شانه شناگر دارند ، غالباً درد را در جنبه جانبی قدامی شانه تجربه می کنند – عضلات احساس خستگی و ضعف می کنند. در این شرایط ، شناگر تقریباً غیرممکن است که از مکانیک مناسب سکته استفاده کند. شناگر اغلب به رقابت با مکانیک های سکته مغزی نادرست ادامه می دهد و این مسئله می تواند با گذشت زمان باعث مشکلات بعدی برای آنها شود. بعضی اوقات ممکن است آسیب دیدگی شانه با ناراحتی خفیف جزئی باشد و در موارد دیگر ممکن است آسیب عمده بافتی وجود داشته باشد که مدت طولانی طول می کشد تا بهبود یابد.
۲٫
زانوی شناگر یا "زانو سینه بند" یکی دیگر از آسیب های شایع است که ممکن است برای شناگران رقابتی ایجاد شود. حدود ۲۵ درصد از تمام صدمات شنا مربوط به زانو است. در طول سینه ، شناگر بارها و بارها زانوی خود را بیرون می کشد تا از طریق آب حرکت کند. اگر در این حرکت تکراری ، زانو در تراز نادرست قرار داشته باشد ، استرس روی زانو ایجاد می شود و تورم ، درد و خستگی عضلات ایجاد می کند. نیروی تکراری باعث ایجاد فشار بر رباط وثیقه میانی در داخل مفصل زانو می شود.آموزش پوست و زیبائی skin care.
۳٫ از قضا جالب است که شنا باعث تسکین موفقیت آمیز دردهای کمر و گردن می شود ، اما همچنین می تواند دلیل اصلی کمردرد باشد. بسیاری از سکته های شنا به این ورزشکار نیاز دارند که از پشت خود کوتاه بیاورد تا سر را از آب بلند کند. ترکیبی از حرکت تکراری ، استرس روی عضلات کمر برای مدت طولانی و حرکت مداوم پاها برای دور نگه داشتن برجستگی از آب ، همه می توانند منجر به ناراحتی عصبی و عضلانی و ضعف عضلات در نواحی مختلف کمر شوند.
۴٫
درست مانند هر فعالیت شدید دیگری ، شناگران مستعد گرفتگی عضلات هستند. گرفتگی عضلات سفت شدن غیر ارادی بافت ماهیچه ای است که از هر جایی بین چند ثانیه تا چند دقیقه طول می کشد. برای شناگران ، گرفتگی بازو و پا شایع است. عضله ممکن است به حدی منقبض شود که در یک توده سخت شده بمکد و درد وحشتناکی ایجاد کند. گرفتگی عضلات شدید به لمس حساس است. همچنین ، ممکن است آنها نرم شوند و رها شوند و سپس قبل از رها کردن کامل ، چندین بار مجدداً گرفتگی شوند. گرفتگی عضلات ناراحت کننده ، دردناک و بعضا غیرقابل تحمل به نظر می رسد ، باعث می شود فضای اطراف محکم شود و تحرک ناحیه آسیب دیده بدن را محدود کند.

چقدر به این مطلب علاقه داشتید؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

0 نظر تا کنون ارسال شده است.


سایت شرط بندی بت اسپات