پرواز موزیک

آموزش جذاب دروس ابتدایی با موسسه اجی مجی | پرواز موزیک

دوران ابتدایی از مهمترین دوران تحصیلی یک دانش آموز محسوب می‌شود و در این پایه ریشه آموزش او کاشته می‌شود و اگر آموزش خوبی دریافت کند در سایر مقاطع آموزشی هم مشکلی برای اول پیش نخواهد آمد اما اگر آموزش صحیح و مناسبی در اختیار او قرار نگیرد اثرات آن را در مقاطع بالاتر نیز قابل مشاهده خواهد بود و اینجاست که جمله پیشگیری مقدم بر درمان مطرح خواهد شد. کرونا نیز در سال اخیر به بخش آموزش صدمات جدیی وارد کرد و با تبدیل شدن آموزش از حضوری به مجازی و عدم آمادگی گذراندن دوره هایی از قبل جهت آموزش مجازی باعث شده است تا آنگونه که باید آموزش صحیحی در اختیار دانش آموزان قرار داده نشود. بدون شک دغدغه والدین نیز پیدا کردن بهترین آموزش است که فرزندانشان بتوانند به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند و با خیال راحت مشغول یادگیری دروس خود شوند. آموزشی که امروز قرار است به شما معرفی کنیم همان آموزشی است که به دنبال آن بودید و آن را با نام آموزشی اجی مجی می‌شناسیم.

 

 

سال ۹۸  جهان با یک مهمان ناخوانده مواجه شد به نام ویروس کرونا که نظم و ترتیب را در هر زمینه ای تغیر داد و حتی بخش آموزش هم از دست این مهمان ناخوانده در امان نماند. در این قسمت تمامی فعالیت ها به سمت مجازی روی آوردند و حتی آموزش هم به شکل مجازی شد اما با کیفیت بسیار کم. در این زمینه موسسه ای نو با نام موسسه اجی مجی فعالیت خود را به عنوان یک نشر دیجیتال تولید کننده محتواهای آموزشی شروع کرد و از برترین اساتید کشوری برای آموزش هر پایه و همچنین تلفیقی از تکنولوژی و آموزش استفاده کرد تا والدین و دانش آموزان دیگر هیچ دغدغه ای من باب آموزش نداشته باشند. در ادامه به صورت کامل به معرفی اجی مجی و معلمان این مجموعه خواهیم پرداخت و همچنین هدیه ویژه ای که این موسسه به صورت رایگان و به مدت محدود در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

موسسه اجی مجی و طراحی آموزش تصویری دروس ابتدایی

ابتدا به بررسی نام این مجموعه آموزشی بپردازیم که چه فلسفه ای پشت آن وجود دارد! اجی مجی برگرفته از نام دو عروسک با همین اسامی هستند که در تدریس های این مجموعه در کنار مدرسین وجود دارند و به نوعی نماینده دانش آموزان هستند که به شدت در جذاب کردن آموزش های تاثیر گذاشته اند. به نحوی که دانش آموز بعد از اندکی یاد گیری با این مجموعه دیگر محال است از پای آموزش بلند شود و حتی به جای کارتون و مشاهده فیلم ترجیح می‌دهد که تدریس را مشاهده کند. از طرف دیگر اجی و مجی نقش دانش آموزان را نیز ایفا می‌کنند و در هر جلسه ممکن است نقش یک دانش آموز را داشته باشند که درونگراست، برونگراست، خجالتی است و … و مدرسین نیز با استفاده از اصول روانشناختی متناسب با وضعیت هر دانش آموز تدریس ارائه دهند و تا حدودی مشکلات فوق نیز حل شود.

همچنین موسسه اجی مجی با تدریس های خود انقلابی نیز برپا کرده است و آن هم وارد کردن تکنولوژی به بخش آموزش برای اولین بار در کشور در زمینه آموزش ابتدایی است. به نحوی که برای تمامی تدریس ها از برترین تکنولوژی ها از جمله  3D و AR و … استفاده شده است که دانش آموز با کمک آن ها می‌تواند آموزش را درک کند و یاد بگیرد و این بار هیچ نیازی به حفظ کردن حتی حفظ یک کلمه نداشته باشد. در تدریس هر مبحث دانش آموز با تصویر سازی های اساتید مجموعه و همچنین داستان سرایی آن ها به عمق هر مبحث سفر خواهد کرد و به صورت تصویری مطالب را یاد خواهد گرفت و از این نظر آموزش به شدت برای او جذاب خواهد شد. در این مسیر نقش اجی مجی را نیز نباید نادیده گرفت که بعد مدت کوتاهی دانش آموزان احساس دوستی با آن ها را کسب خواهند کرد.

آدرس موسسه اجی مجی : https://ajjimajji.org/ajimaji-institute

استفاده از برترین معلمان کشوری در موسسه اجی مجی

برای آموزش دروس هر پایه از برترین مدرسین کشوری استفاده شده است. افرادی که سال هاست در این پایه تخصص دارند و بهترین تدریس ممکن که فکرش را بکنید در اختیار مخاطبین قرار داده اند. تا قبل از اجی مجی شرکت در کلاس های این اساتید شاید جزو دغدغه عده زیادی بود اما به دلیل محدودیت های حضوری این امر امکان پذیر نبود. اما با کمک تدریس های اجی مجی مجی در هر جای ایران که باشید این امر امکان پذیر شده و مانند آن است که در کلاس بهترین اساتید کشوری به صورت خصوصی حاضر باشید و با فیلم های آموزشی اجی مجی هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ هزینه صرفه جویی کنید و خیالتان راحت باشد که بهترین آموزش ممکن در اختیار فرزندانتان قرار داده شده است.

اما در مورد مدرس های اجی مجی یک نکته بسیار پر اهمیت است که تمامی این مدرس ها جزو معلم های نمونه کشوری بوده اند و در جشنواره های مختلف از جمله تولید محتوا توانسته اند رتبه کسب کنند و تجربیات چندین ساله خود را با کمک اجی مجی و تیم محتوایی آن به صورت تصویری در اختیار دانش آموزان قرار دهند. دبیر های اجی مجی در پایه اول ابتدایی خانم مینا قجر، دوم ابتدایی خانم نرجس نور بخش، سوم ابتدایی خانم ریحانه رضایی و چهارم ابتدایی هم خانم فرزانه صدیقی می‌باشند. در تدریس دروس پنجم و ششم هم از چندین استاد استفاده شده است؛ تدریس ریاضی پنجم و ششم به عهده خانم نیلوفر قهرمانی، تدریس فارسی پنجم و ششم و هدیه های آسمان ششم به عهده خانم اکرم دمرچلی، دریس مطالعات و هدیه های آسمان پنجم ابتدایی به عهده خانم مریم احمد پور، علوم پنجم برعهده خانم زهرا بلیوند و علوم و مطالعات ششم هم بر عهده خانم مریم احمدی می‌باشد. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات اجی مجی می توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید.

۲۰ درصد رایگان محتواهای آموزشی هر پایه، هدیه اجی مجی به دانش آموزان

موسسه اجی مجی یک هدیه ویژه نیز برای تمامی دانش آموزان خود دارد. در هر سطح و هر پایه ای که باشید می‌توانید بیست درصد از کل محتواهای آموزشی هر پایه را به صورت رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمامی دروس هر پایه اجی و مجی انتخاب شده است و در مدت زمان کوتاه می‌توانید از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان ابتدایی خود را در یادگیری و مطالعه مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان پایه تحصیلی دانش آموز + نام و نام خانوادگی را به سامانه پیامکی اجی محی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی اجی مجی سریعا با شما تماس بگیرند و شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 البته مزیت فوق العاده اجی مجی که کنار محصولات در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این موسسه می‌باشد. برترین کارشناسان و مشاورین تحصیلی در کنار شما خواهند بود و به شما در تهیه محصولات آموزشی کمک خواهند کرد. بعد از تهیه محصولات هم از پشتیبانی بهره مند خواهید شد و مشاورین مجموعه در کنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم برای کسب بهترین نتیجه و بازدهی بالا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید پرونده آموزش را با کمک موسسه اجی مجی به پایان برسانید و به نتیجه مد نظر دست پیدا کنید. برای ارتباط با مشاورین مجموعه و تهیه محصولات حرف آخر از طریق شماره تماس های زیر می‌توانید اقدام کنید:
۰۲۱-۶۶۰۵۸۲۵۸

۰۲۱-۶۶۵۷۲۰۴۵

۰۲۱-۶۶۵۷۲۰۴۶

۰۲۱-۶۶۰۱۷۳۹۷

سایت backority اولین و برترین سیستم خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی ایرانی.

چقدر به این مطلب علاقه داشتید؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

0 نظر تا کنون ارسال شده است.


سایت شرط بندی بت اسپات